Re: Zasilacz 300W Feel jaki max proc ???

Autor: JaVoL <javolddd_at_XXXwp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 15:25:38 MET

> wg nich 3200+ ciągnie 76W a 2500+ 63 na standardowym napięciu.
>
> Każdy dysk ciągnie coś koło 10-15W

> Nigdy w życiu twój GF3 tyle nie pożre. Co najwyżej >~25W, w przeciwnym

Czyli podliczajac to do kupy wszystko gorka jest jakies 130-140Wat a CDRW to
tez pewnie grosze do tego pobor coolera na CPU i w sasilaczu i jakies tam
Waty plyta glowna ram itd czyli nie jest tak przeciazony... A sprzedawca
pinformowal mnie ze balby sie podkrecac procek na takiej sasilce wiec chyba
chcial mnie naciagnac na zasilke jeszcze.. Ja chce go tylko z 1826mhz puscic
na jakies 2200mhz wiec chyba nie ma duzego ryzyka ;-)

Dziekuje za odp. i pozdrawiam
JaVoL