Re: Tuner TV PixelView Play TV Pro - problem z fonia

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 13:26:46 MET

> Podejrzewam, że źle ustawiony jest rodzaj tunera, tak więc moja prośba:
> jakiego typu tuner jest na tej karcie? Philips C0? C2? Temic fińcet
> furnaście? :-) A jeżeli problem nie leży w rodzaju tunera, to co go może
> powodować?

tez to chcialbym wiedziec.
Te tunery maja aktywowany dzwiek z jakiegostam rejestru. Wiekszosc programow
poza tym firmowym nie wie jak ten rejestr aktywowac. Podejrzewam ze moznaby
elektronicznie bajpasem ominac funkcje mute on/off ale wtedy szumialoby
non-stop.
Ominalem ten problem podlaczajac stary magnetowid do composite do karty i do
line-in na karcie dzwiekowej i mam obraz o niebo lepszy.