Tuner TV PixelView Play TV Pro - problem z fonia

Autor: nijou <nijou_at_go2.SPAMMERBLOCK.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 00:47:22 MET

Hej. Posiadam takowy tuner w wersji BT 878P+ (bez radia) i mam z nim
problem, ponieważ nie mam dźwięku w programach do oglądania TV
(programach innych niż ten kiepski firmowy - np. JTV, ATV2000 i inne).
Ustawienia miksera karty dźwiękowej są prawidłowe (line-in w Sound
Blaster Live).

Podejrzewam, że źle ustawiony jest rodzaj tunera, tak więc moja prośba:
jakiego typu tuner jest na tej karcie? Philips C0? C2? Temic fińcet
furnaście? :-) A jeżeli problem nie leży w rodzaju tunera, to co go może
powodować?

pzdr > nijou