Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gor?co! ;-(

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 12:25:20 MET

On 13 Nov 2004 16:12:32 -0800, arepo <tenent@poczta.onet.pl> wrote:

> Udało się !, postanowiłem spróbować jeszcze raz i było warto.
> Przeszlifowałem spód radiatora drobnym papierem ściernym, kupiłem
> podkładkę na procesor Thermaltake Copper Shim co by mi rdzeń
> kompletnie nie skruszał, nałożyłem dokładnie pastę termoprzewodzącą i
> całość mocno przykręciłem. Zauważyłem, iż ważne jest dobranie
> odpowiedniego śrubokręta krzyżakowego, gdyż gdy jest za mały to przy
> pewnym oporze przekręca się w śrubie i wydaję się przez to, że jest
> już dobrze dokręcona a wcale nie jest. Teraz mam następujące
> [...]

Fajnie ze sieudalo. Cholera, zapomnialem pisac o tym szlifowaniu. Ja sam
to zrobilem, bo moj radiator mial spod z wyraznymi hmm... dolami od
frezarki. Spilowalem to papierem sciernym a dokonczylem takim g*wnianym
pilnikiem do paznokci z Rossman'a;) Ale efekt byl byl naprawde dobry,
mozna sie bylo przejrzec;)

Aha, oczywiscie dokreciles do konca? Jak masz Copper Shim'a nie ma sie
(zbytnio) czym przejmowac.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl