Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gor?co! ;-(

Autor: arepo <tenent_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 01:12:32 MET

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in message news:<cmsj7h$nel$1@nemesis.news.tpi.pl>...
> Uf ledow przeczytałem Twój tekst a raczej odszyfrowałem - chyba trzeba
> dopracować polskie znakczki ;-)
> Ale optymizmem to mnie nie natchnąłeś. Ale ja z pewnością sprawy nie
> zostawię w rodzaju "trudno, straciłem 108 zł", jeśli faktycznie nie uda mi
> się osiagnąć przyzwoitych temp będę się domagał zwrotu kasy lub wymiany na
> model QC100 lub QC120 - o ile dadzą radę ;-)
> Wysłałem juz emaila do serwisu i facet odpisał aby powtórzyć montaż, no to
> powtórzę i zobaczymy. Za ponad 62 stopnie nia zapłacę 108 zł na pewno nie! A
> za wyjca 3000 obrotów także z pewnością nie ;-)

Udało się !, postanowiłem spróbować jeszcze raz i było warto.
Przeszlifowałem spód radiatora drobnym papierem ściernym, kupiłem
podkładkę na procesor Thermaltake Copper Shim co by mi rdzeń
kompletnie nie skruszał, nałożyłem dokładnie pastę termoprzewodzącą i
całość mocno przykręciłem. Zauważyłem, iż ważne jest dobranie
odpowiedniego śrubokręta krzyżakowego, gdyż gdy jest za mały to przy
pewnym oporze przekręca się w śrubie i wydaję się przez to, że jest
już dobrze dokręcona a wcale nie jest. Teraz mam następujące
temperatury : 47 'C - normalna praca, 56 'C - stres, przy 1950 rpm !.
Super cisza, teraz drażni mnie mój dysk : WD 1200 JB, który wydaje
bardzo nieprzyjemny wysoki dzwięk. Ale co do freezona to odwołuję to
co powiedziałem wcześniej, jest OK, choć trzeba przy nim trochę
pogrzebać. Pozdrawiam.