Re: Problem ze startowaniem komputera

Autor: F.M.T <fmt_at_blabla.com>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 11:28:58 MET

> Myslalem ze to wina jakiegos urzadzenia jednak po odlaczeniu wszystkiego
> floppa, dysku, cd roma itp. rzeczy problem nadal pozostaje
> Reset biosu nie pomaga. Co moze byc przyczyna takiego zachowania sie
> komputera?

U mnie dokladnie taki zwis powodowal czytnik kart CF podpiety na porcie USB
(lub twardy dysk podpiety w tym samym miejscu). Bios rozpoznaje to jako
potencjalne urzadzenie z ktorego sie bootuje i stara sie wystartowac z niego
(mozna zmienic kolejnosc dyskow w Biosie). Pomoglo odpiecie wszystkich
urzadzen USB poza myszka i nastepnie ustawienie czego trzeba w Bios. Malo
prawdopodobne ze masz ten sam problem, ale jak sprawdzac to wszystko.

FMT