Re: 2 iiyamy - ktora????

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 10:13:42 MET

emeswu napisał(a):
> Witam.
> Mam na oku 2 monitory Iiyamy:
> 1: 17" Iiyama Vision Master Pro 1413 (LM704UT)
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4239
>
> 2: 17" Iiyama Vision Master Pro 407 (HF703UT)
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=4240
>
> Moze ktos mi pomoc dokonac wyboru? Cena ta sama, drugi ma lepsze
> odswiezania, pierwszy jest na kineskopie DiamondTron drugi na jakims
> FLAT-FST. Monitor ma byc wykorzystywany w domu, glownie internet, gry i
> filmy. Troche kusi ten DiamondTron.... Moze ktos ma ktorys z powyzszych
> modeli i moglby sie wypowiedziec na ich temat.
> [...]
Ja mam HF703UT i prawde mowiac nie jestem z niego zadowolony :-( za te
pieniadze to spodziewalem sie czegos lepszego. Moj monitor byl juz w
serwisie niewiele to pomoglo :-( (zielony pasek z boku dziwna geometria)
Widze u ludzi tansze monitory i szlag mmie trafia ze maja lepszy obraz
od mojej iiyamy.
Jezeli upierasz sie jednak co do iiyamy to zobacz test na stronie
znienawidzonego tu chipa:
http://rankingi.chip.pl/ranking_7932.html?tt_cmd=1&&tt_s=MP&&tt_id=21
HF ma lepszy obraz, odswiezanie.
Gdybym teraz mial podjac decyzje o zakupie monitora to myslalbym o
jakims lezaku magazynowym z allegro. mozna kupic tam legendarne Eizo za
smieszne pieniadze w porownaniu z iiyama a z tego co przeczytalem w
sieci i sam na wlasnej skorze sie przekonalem bedziesz bardziej
zadowolony z Eizo i jeszcze kasa ci zostanie!

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660