Re: Ila za zlozenie komputera.????

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 02:47:44 MET

w wrote:
> [...]

W europie i w USA są śmietniki, z których weźmiesz w pełni sprawnego P2 266
+ kolorowy monitor 15". W Polsce są komisy, które za taki sam zestaw biorą
500zł... O czym my tu mówimy?

> nadużyciem.Będziemy mieć dochód na jednego mieszkańca tak jak w
> Niemczech to skończą się składaki (za około 50 lat)

Oby się nie skończyły. Chcę mieć wybór podzespołów, które sobie kupię w
takiej firmie, w której będą najtańsze (i poza tym wybiore sobie sam
podzespoły a nie zestaw gotowy "dla mas"). Następnie sobie sam złożę
komputer i będę z niego całkowicie zadowolony.

PS. Nigdy nie skończą się "składaki".

PS2. Że niby w Niemczech nie ma "składaków"?

--
Piotr Slawinski
Strony internetowej niet /serwer w rozsypce przez najbliższe dni/