Re: wolny transfer płyta-ram (abit vs sdram)

Autor: horhe <horhe.reklamnielubi_at_wonWP.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 22:20:56 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości
news:2004111319430600@grush.one.pl...
> W BIOSie powinieneś mieć znacznie więcej opcji dotyczących
> działania pamięci. CAS akurat nie ma wielkiego wpływu na
> transfery (ale jakiś tam ma), pozostałe opcje powinny mieć
> co najmniej podobny.
Podobny czyli mizerny...? Zatem czego nalezy sie czepic tutaj? Przez
to nawwet dysk wolno dziala, hdaparm pokazuje 25 M/s, gdie przy
wspomnianym wczesniej be6 i tak mocno oczernianym (choc nie mam z nim
problemow) kontrolerze hpt 366 mam 40 M/s. A poniewaz sprzęt zazcyna
spelniac role lokalnego serwera plikow to chetnie bym troszke go
przyspieszyl..

--
UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside