Re: Po zainstalowaniu win xp mam problemy :(( ( 1 raz )

Autor: WoJtEq <rot13.fmlznx_at_serr.cy>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 22:19:11 MET

*ukasz* in message news:5e1e.00000d21.41967647@newsgate.onet.pl wrote:

> Po zainstalowaniu Win Xp ( instaluje go już chyba 20 raz w ciągu 2
> lat) pierwszy raz mam problemy a mianowicie:
> - jak włączam kompa to wyskakuje mi menu i mam do wyboru między
> windowsem xp a xp ( bezsens)/ przypomne, że mam windows xp na partycji
> F / przed instalacją windowsa dokładnie formatowałem partycje F !!!
> Kto wie jak rozwiązać mój problem ?

Zrób porządek w pliku boot.ini na partycji aktywnej (pewnie C:). Tylko nie
usuń za dużo. ;-)

Dla f: powinno być coś w stylu:

[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(4)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(4)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /NoExecute=OptIn

W cześci [operating systems] masz zapewne dodatkowy niepotrzebny wpis.

Pozatym NTG, powinieneś pytać na grupach poświęconych Windowsowi XP

--
Wojtek 'WoJtEq' Szymak  rot13.fmlznx%serr.cy  gg:111001101100000100010
Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację, wydaje ci się.