problem z konf noki pod gprs

Autor: ross154 <ross154_at_WYKASUJpf.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 18:27:23 MET

Witam
mam klopot z poprawną konfiguracją noki 6310i jako modemu GPRS (dla sieci
IDEA) do komputera.
Instaluje oprogramowanie do obslugi modemu z CD dołączonego do telefonu, ze
łącze sie z telefonem przez IRDe (połączone poprzez USB).
Po restarcie systemu tworze nowe połączenie podając numer telefonu *99#.
Następnie we właściwościach podaje:
punkt dostępowy APN: www.idea.pl
login: ppp
hasło: ppp
proponowany DNS - 194.9.223.79
194.204.159.1

Klikając na utworzone polaczenie telefon rejestruje sie w sieci i loguje...
niestety tylko na moment poczym urywa połączenie.

Narazie nie wiem czy jest to wina IRDy choc telefon ustawiam w odlaglosci
max 5cm od portu IRDy, czy moze nie dokonca dobrze skonfigurowalem
polaczenie.

Prosze o radę.

pozdrawiam
ross154