Re: media (s?)markt

Autor: MissDareDevil <pyszczek6_at_tlen.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 14:39:45 MET

To wspomne jeszcze jak wyszlo z tym monitorem... Bylam w MM po czym okazalo
sie ze monitor kosztuje 2600, a w np. Moim Pc cos okolo 2300 zl. Pozniej na
druga strone warszawy do Saturna - tu juz tylko 2400 ale mozliwosci
podlaczenia sprawdzenia czy jakiskolwiek innych dzialan na nim nie bylo
zadnych. Wyladowalam w Vobisie, sympatyczny pan mi podlaczyl, pozwolil
przetestowac na wszelkie mozliwe sposoby, zabawial rozmowa, w powietrzu
niemalze unosil sie zapach kawy podanej na porcelanie ;-).
W kazdym razie monitor mam, a od MM i MM'podobnych bede sie trzymac z
daleka....

Pozdrawiam, MDD.