Re: Predkosc procesora

Autor: Łukasz <niski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 13:15:32 MET

> Nie jestem zbyt zorientowany w temacie. Czy moglbys rozwinac swoja
> wypowiedz. Bede bardzo wdzieczny.

To jest tak. AMD kilka lat temu swoją
nieudolność podreperowywała budzącymi ciekawość,
mocnymi nazwami, które w tytule miały np. 1800+, co
nie przekłada sie na rzeczywiste taktowanie.
Jest ono zawsze mniejsze, co jest dla przeciętnego użytkownika
mylące, bo widzisz myślałeś, że masz zegar 1800 GHz
(kłamliwie wynikający z nazwy), a w rzeczywistości jest 1.2GHz.
Chciano też zwrócic uwagę, że amd 1800, jest tak mocny jak intel 1.8 ;)
Taki chwyt!

Pozdr
Łukasz