BARDZO głośny komp =- dlaczego?

Autor: Pawel Neugebauer <pne_at_post.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:52:10 MET

Cześć,

Mój komp. co jakiś czas włącza jakiś dodatkowy wiatrak?, który jest chyba
głośniejszy od odkurzacza. Robi to co jakiś czas, na chwilę - także słychać
jak się rozpędza i zwalnia. To dźwięk jak wiertarka normalnie, wyjątkowo
irytujący. Nie wiem, może to dyski?

Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego to się dzieje? Co to jest u licha?

Komp. P4, 2 dyski seagate, karta matrox p650, plyta asus. Probowalem
wyciszac, zmniejszajac ilosc obrotow przez asus utility ale to nic nie daje.

PS
Na początku tak nie było, dzieje się tak dopiero jakiś 1 mieś po kupnie.

Pozdr.PN