Re: Jak naprawić dane odzyskane z dysku?

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 14:44:49 MET

bp wrote:

> Może ktoś życzliwy podpowie jak naprawić dane odzyskane z dysku po
> utracie partycji? struktura plików i katalogów jest O.K. lecz
> pliki są nieczytelne. Szczególnie zalezy mi na doc'ach i archiwach
> rar oraz zip. Jakie programy sie do tego nadają?

Jeśli wszystko jest czytelne to jaką utratę partycji masz na myśli?
Piszesz o ozdysku - opisz dokładnie o co chodzi. Jaki tam jest system
plików i jaki układ partycji? Jakiego systemu operacyjnego
używasz/używałeś? Czy pliki były szyfrowane itd.? Po udzieleniu sobie
odpowiedzi na powyższe pytania zastanów się gdzie lepiej jest o to
pytać, bo IMO pytanie jest raczej na grupę software'ową.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk