Kto jest dystrybutorem Coolermastera (obudowy) na PL?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:24:33 MET

Witam,

jako, ze musze zalatwic jeden z dwoch modeli Coolermastera, tj albo
Stackera albo Wave Mastera ale KONIECZNIE z oknem przeszukuje rozne
polskie sklepy. Niestety same obudowy mozna kupic wmiare latwo (wprawdzie
Stacketa znalazlem tylko w sirius.pl). Mam za to problem z oknami. Musza
byc te "firmowe", niestety w zadnym sklepie nie widze tego w ofercie. Temu
chcialem uderzyc od razu do dystrybutora/importera tylko mam maly
problem.... nie wiem kto sie tym zajmuje:)

Prosze o jakis adres www/@. Ewentualnie mile widziane wskazowki gdzie
mozna kupic w/w obudow wraz z firmowymi panelami bocznymi (lub same panele)

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl