Re: Modem a sieciówka

Autor: Oski <[no>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 02:56:14 MET

Użytkownik "Jacek" <jacekkucinski@srg.vectranet.pl> napisał w wiadomości
news:cn36ph$4em$1@stargard.srg.vectranet.pl...
: Mam internet od operatora kablowego...lacze sie z netem za pomoca modemu
: (MOTOROLA)...modem mozna podlaczyc pod karte sieciowa jak i rowniez pod
port
: usb...zawsze mialem podlaczony pod sieciowke, natomiast dzis sprobowalem
: podlaczyc go pod port usb...udalo sie:)... komputer odnalazl nowy sprzet,
: czyli modem motorola, i go poprostu zainstalowal...teraz kiedy chcialbym
: powrocic do sieciowki, nie udaje sie:(...NIE MAM INTERNETU:(
: Co mam zrobic z tym "fantem"?

Zadzwonic do operatora i podac mac karty:)

pzdr, Oski.