Modem a sieciówka

Autor: Jacek <jacekkucinski_at_srg.vectranet.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 21:34:42 MET

Mam internet od operatora kablowego...lacze sie z netem za pomoca modemu
(MOTOROLA)...modem mozna podlaczyc pod karte sieciowa jak i rowniez pod port
usb...zawsze mialem podlaczony pod sieciowke, natomiast dzis sprobowalem
podlaczyc go pod port usb...udalo sie:)... komputer odnalazl nowy sprzet,
czyli modem motorola, i go poprostu zainstalowal...teraz kiedy chcialbym
powrocic do sieciowki, nie udaje sie:(...NIE MAM INTERNETU:(
Co mam zrobic z tym "fantem"?