Re: grafika intel 82865G

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 20:12:27 MET

irek napisał(a):

> normalna karta? moze i tak, ale cos mi sie mocno wydaje ze jest bardzo mocno
> ograniczona przez oryginalny sterownik (nie mozna zmienic refresh rate) a i
> pogranie w jakas gre np MOH jest niemozliwoscia! mimo ze na ich stronie stoi
> jak wol ze jest "compatibility"
ja mam narazie taka karte i mam ustawiona czestotliwosc 100Hz przy
rozdzielczosci 1024x768
zmieniasz to w wlasciwosciach ekranu w zakladce ustawienia >
zaawansowane > Monitor > czestotliwosc odswiezania
z tym ze zazwyczaj jest tak ze to sterownik monitora ogranicza te
maksymalna czestotliwosc. moze masz zainstalowany standardowy i dlatego?
co to gier to ja raczej nie gram ale w roznych testach to chodzi ona
noramlnie tyle ze czasem wolniej :-) Warcraft III chodzi na maksymalnych
ustawieniach bez najmniejszych problemow :-)

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660