Re: dzialanie procesora...

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 20:10:15 MET

Dnia 2004-11-12 "Larus" napisal:

> Ton jeszcze pewnie się zmienia w zależności od
> obciążenia procesora...

tego raczej nie zauwazam zeby ton sie zmienial. stwierdzilbym ze ton
jest ten sam ale nie wiem gdzie znajduje sie uklad odpowiadajacy za
zasilanie plyty zeby to jakos dokladniej zlokalizowac

> Generalnie niewiele poradzisz... Taka płyta.

ale to absolutnie nie przeszkadza. jak napisalem wczesniej zauwazylem
to tylko przy otwartej obudowie i tylko jesli komputer byl bardzo
blisko mojej glowy :)

> Takie efekty może też robić elektronika zasilacza, ale to byś raczej
> wychwycił, że wyżej ;-)

nie nie, zasilacz faktycznie odpada...

--
pozdrawiam