Re: Pamiec karty 16 a 32 MB

Autor: Roman SÄ…siada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 14:45:17 MET

tramal wrote:
> Mam nastepujace pytanie:
> Po padnieciu karty kraficznej zamontowalem poprzednia karte graficzna
> - Matrox G 450 z pamiecia 16 mb. I ze zdziwieniem zobaczylem, ze obraz
> jest o wiele lepszy.

Noo, Matroxy są znane z jakości generowanego obrazu. Jaką miałeś
poprzednio kartÄ™ ?

> I moje pytanie. Na allegro sprzedawane sa identyczne matroxy (MAtrox
> Millenium G 450), z tym ze maja 32 Mb pamieci.
> Czy jest sens kupowac ta sama karte, ale z p odwojna iloscia pamieci.
> Zastosowanie komputera - aplikacje biurowe, bazy danych, internet.

W takich zastosowaniach (tylko i wyłącznie 2D) większa ilość pamięci na
karcie oznacza możliwość pracy z większą ilością kolorów w wyższej
rozdzielczości niż z kartą z mniejszą ilością pamięci.

> Bylbym wdzieczny za podpowiedz - Matrox z 16 Mb pamieci czasami nie
> wyrabia, ale nie jest to dokuczliwe (np. zaczernione menu, ale zdarza
> sie to rzadko) , natomiast chcialbym sobie podniesc komfort pracy.

Jaki masz system? Wydaje mi się, że te zaczernienia to efekt sypania się
czegoś w samej Windozie, a nie akurat 16 MB pamięci na karcie.

--
Roman SÄ…siada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl