Re: Archaiczne Pytanie - Abit BE6-II z HTP370 i jeszcze o biosik do M726MRT by PCChips

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 14:08:50 MET

Dnia Fri, 12 Nov 2004 13:29:20 +0100, Vituniu napisał(a):

> [...]

Na dzisiejsze czasy te 120 to rzeczywiscie sporo. Plyta fajna, ale za te
peiniadze mozna kupic MSI na KT133A z obsluga T-Bredow i jeszcze moze
zostanie.

> Po drugie - sa makabryczne problemy z Windows 2000/XP
> i tym kontrolerem HPT.
> Po zainstalowaniu systemu i resecie Winda stwierdza po prostu,
> ze nie ma dysku systemowego i jest piekny, podrecznikowy BSOD

He he. Patrz tyle razy instalowalem na v1.0 i 1.2 win2k i ani razu (!) mnie
to nie spotkalo :-) Jak prawie zawsze mialem farta? Jestes peweien, ze to
zjawisko zupelnie standartowe na tej plycie?

> Na stronach MS jest zamieszczone rozwiazanie. Brzmi mniej-wiecej
> tak:
> - nie korzystaj z tasmy 80 pin
> - nie korzystaj z szybkich dyskow twardych
> - nie korzystaj z RAID

Nie pierwszy raz pewenie dali odpowiedz typu "nie zawracaj glowy - i tak
nie chce nam sie tego testowac" ;-)

Pozdro
GLide

--