Re: audigy ES vs LS

Autor: GeorgeY2K <georgey2k_at_wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 10:45:04 MET

> Ja napisalem, wiele razy, ostatnim razem wczoraj. To zaden problem
> przejrzec watki z ostatnich paru dni albo wpisac zadana fraze w google.
problem żaden. Trzeba tylko wiedzieć że taki wątek był. Faktem jest ze autor
postu tego nie zrobił. Wystarczyło odpowiedzieć mu ze taki wątek już był (z
niepełną odpowiedzią zresztą) i ta dyskusja skończyłaby się na dwooch
postach. Generalnie no problem

.

> To pisanie przez dwa 'o' jest jakies szczegolnie wyrozniajace, tak?
nie. to tak poprostu. cos na zasadzie "moowie, jush" itp

---
GeorgeY2K