Re: NEC 3500 prosba o oryginalny bios 2.16 (zostaly mi niecale 3 dni)

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 10:15:23 MET

Użytkownik "edwardek" <edwardek.usun@to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:uykn0pddhvb5.72ywobtfxr8d.dlg@40tude.net...

> ps.
> Ciekaw jestem co by bylo gdybym odlaczyl NEC'a (bo np. mi sie popsuje i
> bede musial go oddac do serwisu w ramach gwarancji (tak, tak NEC'a tez mam
> legalnego ze sklepu - nie kradzionego!) - czy system wykryje zmiane
> konfiguracji sprzetu (brak NEC'a) i bedzie mi kazal w ciagu 3 dni sie
> ponownie aktywowac??? A jak wroci mi sprzet z serwisu.... hmmm...
paranoja.
> Boje sie pomyslec jak mi padnie jakis starszy podzespol w komputerze i nie
> bede juz mogl takiego zdobyc na rynku....

No coz, to sie nazywa wtopa MS

> Maciej Oledzki ma calkowita racje. Moja dziewczyna sie ze mnie smieje
> nie rozumiejac problemu pyta sie: "a inni nie maja takich problemow?
> dlaczego Ty masz?" po wyjasnieniu jej o co chodzi mowi: "i Ty musisz miec
> legalny system a inni nie traca czasu, bo maja piracki???" i sie ze mnie
> smieje i mowi ze glupi jestem - chyba ma racje.

Heh, sa przypadki kiedy trzeba miec legala, czy to sie podoba czy
nie...osoby siedzace w temacie wiedza o co chodzi. Dodatkowo, czytalem
ostatnio w jednej z gazet o pewnej nowince MS. Otoz aby wejsc na strone
windows update i sciagnac uaktualnienia do windowsa (a moze i nie tylko
przez windows update), to trzeba bedzie najpierw sciagnac obiekt ActiveX
ktory sprawdzi, czy system jest legalny. Jesli nie... to wiadomo co sie
stanie...

Pozdrawiam,

Robert