Re: [AVE64] Drajwery potrzebne!

Autor: Wiktor S. <look_at_my.sig>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 04:14:23 MET

> Jeśli ktoś wie skąd można ściągnąć sterowniki
> do przedpotowego hardłeru to będę zobowiązany
> za pomoc!

miałem ten kłopot, ale znalazłem kumpla z tą kartą i od niego wziąłem
płytkę. Ale sterowniki ze strony creative'a są wystarczające by karta
działała, tyle że nie ma tam dodatkowego oprogramowania.

> Chodzi o AVE64 PnP (SB16 compatybile).
> A może problem jest w ustawieniach, bo Windows
> kartę wykrywa i instaluje ale potem jest napisane:
> "Urządzenie nie działa poprawnie ponieważ BIOS
> w urządzeniu zgłasza niepoprawnie zasoby dla
> urządzenia (Code 9)"

Dziwny błąd.
Czy karta działa poprawnie pod DOS-em? (wymaga uruchomienia ctcm.exe)

--
azarien
e-mail: wswiktor&poczta,fm