[AVE64] Drajwery potrzebne!

Autor: Mariusz Ostrowski <cfc_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:58:41 MET

Witam!
Pomóżcie dobrzy ludzie! Postanowiłem
starego kompa udostępnić synowi a ponieważ
jest od niego starszy (pecet od syna), pojawiły
się pewne problemy. Stawiam Win98 ale za
cholerę nie mogę znaleźć sterowników do
dźwiękówki (na stronie creativa są tylko
siakieś apdejty - ja z pewnością miałem,
ale gdzieś mi wcięło).
A ponieważ komp będzie służył przede
wszystkim do oglądania bajek, to niestety
dźwięk jest wery potrzebny. Zresztą już
widzę, że i z kodekami do diwixów nie
będzie łatwo ale z pewnością bez karty
i tak nic nie da się zrobić.
Jeśli ktoś wie skąd można ściągnąć sterowniki
do przedpotowego hardłeru to będę zobowiązany
za pomoc!
Chodzi o AVE64 PnP (SB16 compatybile).

A może problem jest w ustawieniach, bo Windows
kartę wykrywa i instaluje ale potem jest napisane:
"Urządzenie nie działa poprawnie ponieważ BIOS
w urządzeniu zgłasza niepoprawnie zasoby dla
urządzenia (Code 9)"

Pozdrawiam
Mariusz