Re: maxtor i stukanie

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 00:45:38 MET

> no wlasnie nie wiem czy ten odglos jest pawidlowy ale rzeczywiscie
> pojawilo
> sie to po tym jak przerzucilem swapa na inna pratycje z ktorej wczesniej
> system nei czytal
> trudno opisac to stukniecie ale sprobuje
> jesli dysk intensywanie pracuje to jest taki moment ze slychac tylko jedno
> zdecydowanie mocniejsze stukniecie i dalej juz normalnie

Ja bym sie nie przejmował jeśli na gwarancji - w razie czego backapuj ważne
dane. Z opisu wynika że wcześniej dysk buszował po małym terenie danych a
teraz dostał do przeskakiwania np pół dysku co powoduje głośne zachowanie
głowic. U mnie też było cicho przez dwa tygodnie (aż zapełniłem 3/4 dysku).
Do tego dodam iż dyski te zachowują się jakby ciszej gdy mamy jedną
partycję.

Zigi