Re: maxtor i stukanie

Autor: Patryk <patrykx_at_pNOocSpaMzta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 23:03:26 MET

Użytkownik "Zigi" <fire2wallwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cn036t$fm9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> głowice maxtorów są dość głośne i słychać dość głośne chrobotanie, które
po
> pewnym czasie od założenia powiększa się w stosunku do stanu nowego i
> pustego dysku ze względu na częstsze ruchy głowić wyszukujących rozrzucone
> dane.
> Choć oczywiście po opisie ciężko powiedzieć czy nie jest to jakieś
> uszkodzenie. W każdym razie jeśli dysk jest w miarę nowy to co opisałem
jest
> bardzo prawdopodobne.

no wlasnie nie wiem czy ten odglos jest pawidlowy ale rzeczywiscie pojawilo
sie to po tym jak przerzucilem swapa na inna pratycje z ktorej wczesniej
system nei czytal
trudno opisac to stukniecie ale sprobuje
jesli dysk intensywanie pracuje to jest taki moment ze slychac tylko jedno
zdecydowanie mocniejsze stukniecie i dalej juz normalnie

odglos jest podobny do tego przy wylaczaniu komputera

Patryk