Re: Tuner - slaba jakosc obrazu i brak niektorych kanalow

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 22:07:15 MET

Hej

"The LasT Child" <smietnick@interia.pl> wrote in message
news:cmvjro$u0$1@dami.news.tkdami.net...
> Witam!
> Mam tuner AverMedia 007GO, podlaczylem go zwyklym telewizyjnym kablem do
> kablowki i efekt jest taki, ze niektore kanaly sa w bardzo dobrej jakosci
> (jak tv) a na niektorych sa rozne pasy i tym podobne wałki. Poza tym
> zauwazylem ze nie ma wszystkich kanalow!
> Moze cos poradzicie? Z gory THX!

Spróbuj moze innej aplikacji do TV - u mnie ta dostarczona z kartą (nieco
inna, ART TV na Bt878) tez nie widzi wszystkich kanałów, More TV czy Chris
TV radzą sobie nieco lepiej. More TV tez wszystkich kanałków samo nie
wykrywa, ale możliwe jest ręczne dostrojenie tych niewykrytych.
Co do slabej jakosci obrazu - podobno to niestety tak jest, tuner w karcie
jest dużo słabszy niz w "normalnym" telewizorze i bardziej podatny na
wszelkie zakłócenia i oslabiony sygnał.

--
Pozdrovionka
Speedy