Bezszelestny serwer

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 21:25:13 MET

Wszystko jako tako działa le została kwestia hałąsu tego badziewia. Z CPU
już zdjałem i dzią nadal nic si enie grzeje wiec jest OK :) Problem wynikł w
zasialczu bo tu chyba wiatraka nie moge zdjac inaczej poczuję swa spod
obudowy (ewentualnie moge zdjać obudowę od wszystkiego byle ni emusiało być
tam wiatraków). A moze Ktoś wie Jak Poprostu wycizyć ten wiatrak któy jest?
Zasilacz będzie conajwyżej w obciazeniu 100 - 120 W. Sprawa Dotyczy
zasilacza 200W. Oczywiscie komp będzie włączony ciągle wiec nie moze dojaść
mi do jakiś przegrzań bo mi sie chałupa spali ...