Podczas instalacji

Autor: dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 16:34:58 MET

Witajcie
Mam taki problem. Mam gry nhl 2005 i fifa 2005. Chcialem sobie je
zainstalowac jednak podczas instalacji tych gier wystepuje blad. Nie chce
dokladniej mowiac skopiowac plikow "suport" i to zarowno w nhl jak i w fife.
Plyty sa dobre gdyz na innym komputerze z tych samych plyt bez zadnego
problemu udalo sie zainstalowac i grac. Zrobilem format i na nowo
zainstalowem caly system i oprogramowanie jednak blad ten wystepuje nadal i
w tym samym miejscu. Moze to wina nagrywarki bo nie mam cd???? Jednak inne
plyty mi czyta bez zadnego problemu. Jedynie podczas intalacji gier
nhl,fifa, need for speed. Gdy uzyje programu to zrobienia obrazu np. alkohol
czy jakos tak to bez zadnego problemu program robi obraz tej plyty i
nastepnie bez zadnego problemu instaluje sie gra z dysku...

Ktos moze mi poradzic co moze byc wina tego ze z plyty nie moge zainstalowac
tych gier??

Prosze o pomoc

Z gory dziekuje