Re: alcohol 120% + ISO + DVD

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 11:14:21 MET

> 1. Nagrywanie gierek jako backup z normalnego nosnika CDR traktujac
> DVDR jak CDR IMHO mija sie z celem - marnotrastwo miejsca na nosniku. Co
> innego gierki o takiej objetosci jak np: Far Cry wyany na DVD, ale to
chyba
> oczywiste.

Nie musi to byc marnotrastwo :) - mialem na mysli nagrac pare gier CD-R na
DVD w formie obrazow. Wtedy zamiast 7 CD mialbym 1 DVD a gier nadal 7 :)

> Hmmmm, a nie lepiej je upchnac gdzies by nie zawadzaly - zawsze dwa
> egzemplarze to wieksza pewnosc niz jeden.

Niektore egzemplarze mam az w 3 kopiach ;) (na dysku - jestem leniwy i nie
chce mi sie plytek szykac :), oryginal, kopia na CD-R, i jeszcze by doszla
do tego 4 kopia na DVD - mysle ze moge z powodzeniem te CDR wywalic :)

Sa rzeczy ktore mam w jednym egzemplarzu - ale one sa mi z regoly malo
potrzebne - nie bede plakal jak je utrace

Niedawno postanowilem przegladnac plyty, i doszedlem do wniosku ze 70% plyt
moge z powodzeniem wywalic na smietnik bez robienia jakichkolwiek kopii
(glownie stare plyty z gazet). Mimo wszystko chyba je zostawie jako
podstawki pod piwo :)

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl