Wiatraki puszczone na 7V - zle?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:33:13 MET

Witam.

Musze wytworzyc bezszmerowe chlodzenie do mojego routera (386 ;-)

Czy podlaczenie wentylatora pod 7V jest w jakims stopniu "uposledzone" w
stosunku do podlaczania go do 5/12 za pomoca + i masy?
Wszak przy 7V masy nie uswiadczymy - jeno potencjal mniejszy.

Mam sie o cos bac podlaczajac na 7V?
U mnie w desktopie mam wszystko na 5 albo 12V, ale czy 7V bedzie stwarzac
jakies problemy?

Konfiguracja to 386SX25, 16MB RAM i flop (ew. dysk i wlasnie tuz przed
jego wtyczka wyprowaddzilbym te 7V), a wiatrak jest to jedyny i ma
chlodzic zasilacz (byl o tym watek).

Licze na w miare szybka odpowiedz, bo w przypadku twierdzacej zaraz
zabiore sie za lutowanie ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055