Re: Skaner SCSI

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 13:32:35 MET

Trurl wrote:

> Nie do końca zgodzę się z przedpiścą - po prostu sprzęt jest
> technologicznie leciwy i nie działa pod WinXP jak wiele innych urządzeń, z
> których trzeba było zrezygnować po przejściu na XP. Jeszcze diś pamiętam
> to zamieszanie i setki pytań co zrobić, żeby ulubiony sprzęt działał po
> przejściu na nowy system. W Win 98 i w2k nie miałem zastrzeżeń. Eh.. cena
> postępu. :-}

niestety postep w przypadku Musteka nie oznacza lepszych driverow -
przynajmniej w modelach z ktorymi ja mialem do czynienia. zreszta DUZO
"swiezszymi" niz omawiany powyzej "zabytek".
obajawami byla niestabilna praca pod wspieranymi /oficjalnie/ wersjami
windows - nie wspominajac o problematycznej instalacji pod np. Linuxem,
gdzie wspomniana konkurencja radzila sobie najczesciej duzo lepiej.

pozdrawiam