Re: Skaner SCSI

Autor: Trurl <trurl3_at_op.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 09:41:32 MET

Dnia Tue, 09 Nov 2004 16:59:25 +0100, lev@k <lew666SPAMBUSTER@op.pl>
napisał:

> niestety - nagminnie /kiepskie/ sterowniki sprzetu musteka - nawet pod
> windows

> a na przyszlosc wybierac konkurencje np. Plustek ;-)
>
> pozdrawiam

Nie do końca zgodzę się z przedpiścą - po prostu sprzęt jest
technologicznie leciwy i nie działa pod WinXP jak wiele innych urządzeń, z
których trzeba było zrezygnować po przejściu na XP. Jeszcze diś pamiętam
to zamieszanie i setki pytań co zrobić, żeby ulubiony sprzęt działał po
przejściu na nowy system. W Win 98 i w2k nie miałem zastrzeżeń. Eh.. cena
postępu. :-}

--
pozdro
Trurl