Re: Proliant IMD - kabelek Y

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 10:09:29 MET

Jacek Marek wrote:
> Witam,
> Ma Ktoś może schemat kabelka "Y" do wyświetlacza LCD do prolianta 1600. Mam
> LCD z pojedynczym złączem i z tego co doczytałem potrzebny jest
> rozgałęziacz. Jeżeli Ktoś ma w serwerku coś takiego to może napisałby przy
> której żyle należy kabelek podzielić? I którą część wpiąć w górne złącze a
> którą w dolne...
Sam sobie odpowiem, coby mi Google zarchiwizowały na przyszłość ;-)
Kabelek od FDD pozbywamy się 1 wtyczki.
Kładziemy dziurkami na dół, taśmą do góry. Ocalałą wtyczką z prawej
strony. Jeżeli wtyczka ma "dinks" to "dinks" (wypustka plastikowa) ma
być od zewnątrz. Żyła o innym kolorze na dole.
Odliczamy 20 żył od dołu i 14 od góry i rozdzielamy taśmę.
Zakładamy wtyczki 20 i 14 pin "dinksem" na zewnątrz. Dziurkami na dół
taśma ma być od góry
Podpięcie:
"Dinks" ma być u góry, tasiemka ma iść pionowo na dół (nie odwrotnie)
grozi to uszkodzeniem Prolianta.

Słowa kluczowe: IMD, Integrated Management Display, Proliant 1600, LCD.

Archiwista
JM