Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gorąco! ;-(

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 10:12:51 MET

> No wlasnie u mnie to nawet pod tego QC80 musialem troche pilowac radiator
> na NB - znaczy fabryczny Abit'a nic nie przeszkadzal, ale wsadzilem sobie
> niebieskiego zalmana i on jest troszke wyzszy. Ale skonczylo sie na
> przycieciu 3 bodajze zeber radiatora i pasuje.

U mnie na Asusie wchodzi bez problemu z luzem, także 120 tez by weszła
raczej.

> PS: w sumie to nawet nie wiem czy mogla by byc to wina sztuki, ze masz
> takie slabe osiagi:/

Też już się nad tym zastanawiałem, ale co może być źle? Źle wytopiony stop
miedzi czy co? Powalczę z mocowaniem, pastą i dokręcaniem, zobaczymy!
Dłuuuugi weekend przede mną!

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 3GHz 512/800HT QC-80 Cu 512 DDR 400 NEC E700 Asus ]
[ GF4Ti4200 128 MB Zalman ZM80D WinFast TV2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]