Re: Komp zamaraz ;-(

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 23:12:27 MET

Michał Świątek wrote:
> Czy to moze byc spowodawne złym ustawieniem w BIOSie np
> taktowania pamieci (domyslnym ustawieniem...)

Jak najbardziej (pierwsza rzecz, jaka mi przychodzi do głowy to
niepoprawne ustawienie latencji). Inną przyczyną *może* być - i tu proszę
Grupowiczów o darowanie sobie nic nie wnoszącego do tematu komentowania
mojej sugestii - zasilacz. "Zamarzanie", często (nie zawsze...) połączone
z jazgotem z głośników może świadczyć o tym, że ten element komputera nie
daje sobie rady. Jeśli częstotliwość zwisów nie wzrośnie po odpaleniu
trójwymiarowej gry, to znaczy, że nie chodzi o zasilacz.

k,