Komp zamaraz ;-(

Autor: Michał Świątek <sernik_at_polbox.com>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:59:57 MET

Witam
Mam problem ;-(
W trakcie pracy, czasem po kilku minuach, czasem kilka narazy na godzine, a
czasem po kilku dniach, komp mi - zamarza - staje w miejscu i nic ;-(
Ino reset pozostaje...
Pytanie, czemu???
Kompa w tej konfiguracji mam od ponad roku, problemoow do tej pory nie
było...
Zaczeło sie od podłączenia kamerki netowej - kilka minut i... zwis.
Restart, kilka minut i ... znooow ;-(
Skończyło sie formatem, ale jeszcze dobrze wszystko sie nie poinstalowalo
(bez kamerki of korz) i ... zwis...
O co chodzi??
Ostatnio począłem odpalac programik CPU-Z - taki co to testuje
obciążalność.. POchodzi kilka minut - 3-4 i ... zwis.
Wyjąełm po koleji jedną, potem drugą kość pamięci - i .. nic, ponownie prz
CPU-Z zwis.
Smigło sie na procku kręci, temp wg Asusproba ok 55 stopni.
JEdnym słowem - zgupłem i nie wiem co jeszcze moge pokombinowac tudzie
wymienic ;-(
A konfigutacja to:
Płyta Asus a7n8x delux
Pamiec 2*Kingston kvr400x64c3/256 (czyli 512 dual)
Proc Athlon XP 2000+

Ustawienia standartowe, nie krecone nic

Co moze byc problemem?
Dodam, ze przy normalje pracy - np. z Oraclem - wszystko jeszcze miesiac
temu chodzilo bez zarzutoow.. A i teraz, prz ogląaniu filmoow czy sluchanie
muzyki - problemow nie ma...
Czy to moze byc spowodawne złym ustawieniem w BIOSie np taktowania pamieci
(domyslnym ustawieniem...)

Jakieś sugestie?
Zdrufko
Michau