Asus P3B-F - problem z procesorem

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:16:22 MET

Witam.

Mam wlasnie taka plyte i obecnie na niej PII-300Mhz.

Mam z nia 3 problemy:

1). Przycisk Power
Jak to w ATX'ach powinien wylaczac kompa. Jesli komputer sie dopiero
bootuje to po 5s powinien go wylaczac. A u mnie po zbootowaniu (dojsciu do
"non system disk") i nacisnieciu tego przycisku komputer sie resetuje
(!!!). Owszem, jesli potrzymam wtedy 5s to przez te 5s bedzie czarny
ekran, a potem sie wylaczy. Ale po pojedynczym nacisnieciu zresetuje sie
:-/
2). Kiedy wlaczam komputer (nie resetuje tylko wlaczam), to za kazdym
razem wlazi mi do BIOS'u i wypluwa pokazujac procesor:
"During the last boot-up, your system hung for an improper CPU Speed
setting. Your system is now working in safe mode. To optimize the system
performance and reliability, make sure the CPU speed conforms to the
specifications of your CPU"
Po ustawieniu (nawet takim jak porzednio) i resecie wszystko jest ok i nie
wchodzi do BIOS'u tylko lezie dalej.
Procesor sprawny (dla pewnosci probowalem z Celkiem 500 - DOKLADNIE to
samo...).
3). Po wylaczeniu komputera (5s off...) caly czas swieci mi sie num-lock.

Jakies pomysly?

Szczerze mowiac myslalem ze to BIOS, ale przed jak i po flashowaniu (z
1.04 na 1.06) jest DOKLADNIE tak samo.

Pozdrawiam i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055