Re: Polskie znaki

Autor: Zbigniew Kiszkiel <zkiszkiel_at_bsk.vectranet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 22:13:08 MET

Boba wrote:

> Witam ponownie.
>
> Mam drukarke laserowa HP DeskJet 1010 i zainstalowany program do
> faktorowania pod win98 (program jest dosowy) i mam pewien problem - drukujac
> faktory na tej drukarce nie mam polskich znakow natomias przelaczajac ja na
> drukarke iglowa Panasonica znaki sa - jak to ustawic aby byly polskie znaki
> na laserowce??
>
> Pozdrawiam i prosze o pilna pomoc

DeskJet-y to atramentówki, masz zapewne LaserJet-a 1010 . A jeśli chodzi
o polskie czcionki pod dosem, to prawdopodobnie nie da się ich uzyskać,
bo drukarka chyba nie ma ich "zaszytych", a producent pewnie nie
przewidział możliwości ich załadowania przy pomocy firmowego programiku,
jaki posiadały choćby starsze atramentówki HP. Reasumując: fakturki w
trybie znakowym radzę drukowac na igłówkach, a laserówkę stosować w
programach drukujących w trybie graficznym.