Re: zakup monitora 17"

Autor: FanTomas <fantomas126_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 20:42:06 MET

jesli chcesz kupic LG to wybierz serie F700B lub F700P
ten drugi jest lepszy bo ma lepsza (wyzsza) czestotliwosc odswiezania przy
duzych rozdzielczosciach. seria 710 BH lub PH jest plaska tylko z zewnatrz a
w srodku jest to jednak banka. seria 700 jest idealnie plaska.

--
FanTomas
Black Suzuki GSX 1100