zakup monitora 17"

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 19:49:26 MET

witam

mam takie oto pytanko. otoz planuje zakupic monitor 17" z plaskim
ekranem i koles mowi ze ma akurat do sprzedania 2letnia belinee 103095 -
chce za nai 300zl, moze nawet troche mniej.
jak myslicie, oplaca sie ? czy lepiej za nieco ponad 600zl zakupic LG
flatrona? jesli tak to jaki typ proponujecie. dodam ze chodzi mi glownie
o to aby ekran byl plaski i aby wzrok jak najmniej sie meczyl
dzieki za wszelkie sugestie

pozdrawiam