Zgrywanie filmu

Autor: dominik <dominikz19_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 19:43:52 MET

Witajcie
Mam taki problem, musze zgrac film z kamery anologowej na komputer. Problem
w tym ze mam slaba karte tv "AverTV go series ". Chodzi mi oto zeby zgrac w
film jakosci bardzo dobrej czyli 640x480 czy jakos tak (zeby bylo mozna
spokojnie na pelen ekran rozszerzyc obraz). Uzywalem VirtualDub jednak
maksymalnym rozmiarem okna z filmem bylo 320x.... iles tam, wiec niestety
jak sie wezmie na caly ekran dany film avi to jest tragedia. Oczywiscie
mozna zrzucic film bez kompresji jednak to tez odpada bo 1 minuta zajmuje mi
okolo 1 giga a drugi powod to ze podczas zgrywania w taki sposob juz po 50
sekundach obraz zaczyna zabkowac (chyba dysk nie wyrabia z zapisem).

Istnieje jakis sposob zeby przy danej karcie tv zgrac film na komputer w
jakosci bardzo dobrej?? jesli tak to prosze o pomoc z gory dziekuje

Pozdrawiam