Planet WL-8305 pod Win98SE

Autor: Quidam <quidam_at_somewhere.in.time>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 19:43:25 MET

Witam Szanownych Grupowiczów!

Mam problem z kartą Planet WL-8305 pod Win98SE.
Udało mi się zainstalować poprawnie kartę. Jest widoczna w Menedżerze
urządzeń oraz w Panelu Sterowania (Sieć) z obsługą TCP/IP (konfiguracja
ma być pobierana z DHCP na linuxie). Programik dostarczany z kartą
pokazuje że jest połączenie z AP-em (Planet WAP-1966). Moc sygnału około
96% i... zero transferu danych. Powiem więcej, po odpaleniu winipcfg tej
karty nie ma na liście!!
Poradźcie coś bo mi już rączęta opadły.