Re: Jak najmniejsza obudowa

Autor: kbo <kbos_at_poczta.fm>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:59:59 MET

Użytkownik "Ghost" <m@m.com> napisał w wiadomości
news:cmop08$jme$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Faktycznie dosc ciekawie wygladaja. Potrzebuje jednak bardziej plaska
> maksymalne rozmiary to.450x300x120

Te wymiary prawie idealnie pasują do obudów typu SFF używanych przez
IBM/HP/Compaq. Mam IBM-a o wymiarach 310x340x90. Nowy sprzęt niesamowicie
drogi, używany z PIII powszechnie dostępny na Allegro, zwłaszcza Compaq. Ale
raczej w taką obudowę nie wpasujesz sklepowych części (dotyczy to płyty
głównej i procesora, grafika tylko PCI). Zasilacze są małej mocy o
niestandardowych wymiarach (jak to w firmówkach bywa), np. kiedyś w Compaqu
z PIII 500 miałem zasilacz 90W. No ale może coś się da wybrać lub dopasować.

kbo