Re: Jak najmniejsza obudowa

Autor: ..::[nIcRaM]::.. <USUNnicram_at_nicram.netlook.plUSUN>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 01:49:01 MET

Ghost napisał(a):
> Witam,
>
> Poszukuje jak najmniejszej obudowy dla pc'ta najchetniej pod plyte
> microatx (p4), czy wiecie gdzie mozna dostacie takie ekstremalnie male
> skrzynki?

Jam mam Compaqa, można takie na Allegro dostać Cel466MHz , 256RAM mieści
się w wymiarach które potrzebujesz (koszt ok 200zł). Widziałem też na
giełdzie kompy HP bodajże jakaś Vectra (z prockiem 600) za ok 400zł te
były bardzo małe tak na ok. Wys. 10cm Szer. 25cm Głębokość ok 30cm.... z
tym że raczej wątpię aby udało ci się swoją płytę tam dopasować