Re: [RIVATUNER] Jakie karty NVIDIA można przerobić na wersje QUADRO ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 16:34:55 MET

Jerry.J wrote:

> Słyszałem, żę Geforce 2 MX, 3 i 4 MX i 4 można przerobić na QUADRO....

dobrze slyszales ;-)

> Jakie jeszcze karty NVIDIA z nowych da się przerobić na QUADRO
> (programem RivaTuner lub innym) ?

jesli chodzi o rivatuner to w teorii wszystkie obslugiwane przez najwyzsza
wspierana przez dana wersje tunera edycje ForceWare (sterownikow). w
praktyce nawet mobilne GF da sie modowac, ale przy niektorych modelach jest
latwiej (np. bajecznie proste stare GF 2 czy nieskomplikowane fx
5800/5900xt) po nieco trudniejsze przypadki jak np. fx 5600 (wymaga nieco
"grzebania" przy ID GPU i starannego doboru wersji patchowanych driverow.
jesli chodzi o inny soft/hardmody lutownica to szukaj na guru3d.com i
innych stronkach modderskich.

> Czy FX 5200 albo 5500 albo 5700LE,np ten
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14009
> da się przerobić na Quadro ?

5200 spokojnie bo to stary NV34, co do pozostalych -> patrz wyzej

BTW - ale nie przerabiasz przypadkiem na Quadro zeby lepiej gierki
"smigaly"? ;-) bo niektorym sie wydaje ze jak zrobia softmoda to im punkty
w 3dmarku skocza albo "daj boze" jeszcze jakiss wyzsze zegary GPU/pamiec
sie odblokuja :-)) a powaznie - bedziesz po prostu mial lepsza maszyne do
grafiki, szczegolnie 3D (ukierunkowany graficznie renderer itp.),
wykorzystasz zawarte w sterownikach (ta sama wersja sterow obsluguje GF jak
i quadro) funkcje niedostepne dla zwyklych GF..
natomiast gierki z reguly po takim modzie chodza gorzej/nie chodza wcale -
ze wzgledu na to ze za "baze" sluza starsze/latwiejsze do patchowania
wersje sterow.

> Pozdrawiam

pozdrawiam