Re: Montaz Arctic cooling

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:24:58 MET

Tue, 09 Nov 2004 09:45:49 GMT, na pl.comp.pecet, tramal napisał(a):

> I mam bezszelestny Arctic cooling, ktorego nie udaje mi sie wlasciwie
> zamontowac, komputer chodzacy na starym coolerze.... I nie wiem, gdzie
> jest blad.

Sytuacja doprawdy dziwna. Zdaje sie mam taki sam (z miedziana wstawka przy
styku z jadrem procka) i dziala miodzio.
Moze zobacz, czy np. radiator jest rozgrzany palcem. Coz zdecydowanie nie
gra.
Albo moze nie zdjales folii zabezpieczajacej podstawe radiatora? Pytam
profilaktycznie bo nigdy nic nie wiadomo =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl