Re: Abit NF7-S, zwisy...

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 12:52:27 MET

On 9 Nov 2004 12:44:56 +0100, P.N. <kemerzWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> Nie, nie, nie, to jest 2500+, w rzeczywistosci troche ponad 1800 MHz
> :-D, nie
> potrzebuje robic overclock'ingu bo niby po co...

Ok tak spytalem - mogla to byc przeciez przyczyna tej temperatury

> A jesli chodzi o radiator i paste to sa w porzadku, robilem to
> najdokladniej jak
> tylko moglem (wsadzilem w to cale serce - bo to moj komp :-D)...
> Gdzies przeczytalem ze pasty nie moze byc za duzo... czy to prawda?

IMO tak - przeciez tam nie ma tak duzo tej wolnej przestrzeni. Pasta ma po
prostu wypelnic jakies mikroubytki, drobne nierownosci.

> okej, ale nie w tym rzecz, nadal nie wiem co zrobic z tymi zwisami...

Sprawdz moze dokladnie czy wiatraki sie kreca itp. To przegrzewanie
zaczelo sie "nagle" czy miales od poczatku?

PS: sprawdz moze dla pewnosci jeszcze raz bios - moze mlodszy braciszek
czy cos tam "hackowal"...

PS2: swoja droga dziwna ta temperatura... ja na Pentagramie Freezone
mialem na defaultowych sporo mniej - nie pamietam dokladnie niestety
temepratur. Teraz na Sempronie 2200+@2300Mhz mam w max stresie ~50'C.

PS3: moze warto pomyslec nad poprawieniem obiegu powietrza w budzie? Kupic
kilka wiatrakow (np arctic coolery za 10zl na allegro) i obsadzic nimi
bude? Ja swojego chiefteca zabudowalem w/w wiatraki i musze powiedziec, ze
pod wzgledem glosnosci wyglada to wmiare OK, wiec moge polecic (jedyny
problem to kurz;/)

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl